Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Aachen | Augsburg | Bonn | Bremen | Dortmund | Dresden | Düsseldorf | Erfurt | Frankfurt | Freiburg | Hamburg | Hannover | Karlsruhe | Kassel | Kiel | Köln | Konstanz | Leipzig | Magdeburg | Mainz | Mannheim | München | Nürnberg | Passau | Regensburg | Rostock | Saarland | Stuttgart | Trier | Ulm | Wiesbaden | Würzburg | Jinde v Německu
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1] 2   Dolů
 
Autor Téma: Práce na letišti, Mnichov  (Přečteno 171362 krát)
Lohr



Karma: 1
Příspěvků: 12


« : Květen 08, 2012, 09:23:57 pm »

Dobrý den,

požadal bych Vás o radu, projel jsem snad všechny vaše přispěvky tady, ale odpověď jsem na tu svou otázku nenašel. Mám v plánu zkusit práci v Německu, konkrétně asi Mnichov. Nejsem žádný studovaný odborník, ale se svou němčinou se dokažu celkem dobře domluvit, navíc je to muj koníček jako jazyk takový, takže se rychle a rád učím. Zajmá mě práce na letišti, něco jako takový pracovník co přehazuje kufry atp. prostě takovou tu fyzicky náročnější práci, nikde jsem tady nenašel inzeráty ohledně tohoto zaměstnání. 

Budu rád za jakoukoli radu
Zaznamenáno
kleena



Karma: 81
Příspěvků: 1795



« Odpověď #1 : Květen 08, 2012, 09:45:08 pm »

Proc se proste neobratis primo na to letiste? Minimalne ti nejspis reknou, jaka servisni firma to pro ne dela.
Nebo klasika, zeano Úsměv
https://www.google.de/search?hl=de&q=gep%C3%A4ck+personal+arbeit+flughafen+m%C3%BCnchen&btnG=Suche&meta=
Zaznamenáno

A opice mínusují a mínusují...
i.Shag
Lohr



Karma: 1
Příspěvků: 12


« Odpověď #2 : Květen 09, 2012, 08:05:05 am »